.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخب قائمشهر: مهار تورم اصلي‌ترين هدف دولت و مجلس

منتخب مردم قائمشهر در مجلس هشتم گفت: يافتن راهكارهايي براي مهارم تورم بايد اصلي ترين هدف دولت و مجلس شوراي اسلامي باشد.

به گزارش شمال نیوز  ،سيدعلي ادياني امروز در گفت وگويي با فارس اظهار داشت: در چارچوب برنامه هايي كه در دوره قبل از انتخابات توسط اينجانب به مردم ارائه و به صورت اصولي مطرح شده فعاليت مي كنم.
وي بر انجام اقدامات نمايندگان در چارچوب برنامه چشم انداز بيست ساله و برنامه چهارم توسعه اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي تاكيد كرد و افزود: سند چشم انداز مسير 20 ساله كشور را مشخص كرده و مي‌توان از آن به عنوان راهنماي عمل استفاده كرد.
ادياني درباره اولويت‌هاي مجلس هشتم؛ تصريح كرد: مهار و كاهش تورم در بخش اقتصاد، كاهش تنش زدايي و تعامل منطقي همراه با عزت و مصلحت با مجموعه كشورهاي مرتبط با منافع ملي به استثناء كشورهايي كه خط قرمز سياست خارجي كشور ما هستند از اولويت‌هاي مجلس هشتم است.
منتخب مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار در مجلس هشتم تاكيد كرد: در اين راستا حداكثر تلاش خود را به كار مي‌گيريم،البته همكاري بين نهادها جهت تحقق اين هدف موثر است.
ادياني اضافه كرد: بايد تلاش كنيم فقر را ريشه كن كنيم كه راه آن عدالت است.
وي گفت: يكي از مسائل مهم ديگري كه در اولويت مجلس هشتم خواهد بود اشتغال جوانان است، براساس اصل 44 قانون اساسي مجلس آينده و دولت بايد خصوصي سازي و اجراي سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي را جدي بگيرد.
وي معتقد است: توجه جدي و عملياتي كردن اين اصل اقتصاد پويا در كشور را به دنبال خواهد داشت و به تبع آن مشكل اشتغال حل مي‌شود.
منتخب مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار در مجلس هشتم بر توجه ويژه به فراهم كردن ساز و كار قانوني مناسب براي اجراي سياستهاي اصل 44 قانون اساسي در مجلس هشتم تاكيد كرد.
وي بيان كرد: يكي ديگر از اولويت‌ها، مسئله سياست هاي خارجي است، همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند مصلحت، عزت، حكمت و عقل بايد محور سياست خارجي كشور باشد.
ادياني افزود: طبيعتا اتخاذ مواضع و سياست هاي قرين با عقل، انديشه و خرد ورزانه در روابط خارجي كه در آن منافع ملي و اسلامي كشور و نظام جمهوري اسلامي لحاظ شده باشد نتيجه بخش خواهد بود.
وي نوآوري و شكوفايي در زمينه هاي فرهنگي، اقتصادي و سياسي را از ديگر اولويتهاي مجلس هشتم دانست.
منتخب مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار در مجلس هشتم تصريح كرد: مجلس بايستي محل ظهور و بروز مطالبات مردم باشد.
به گفته وي در شرايط حاضر اصلي ترين وظيفه نمايندگان مجلس بايد حل مشكلات و مسائل اقتصادي مردم و جامعه و رفع مطالبات آنان باشد كه در اين خصوص بايد موضوعاتي همچون توليد، كنترل قيمتها و تورم، بيكاري و مسكن مورد توجه بيشتري قرار بگيرد.
وي اهتمام جمعي و توجه جدي به خرد جمعي را عاملي براي موفقيت در نهادي همچون مجلس بيان كرد.
ادياني با تاكيد بر توجه به عدالت اجتماعي؛ اظهار داشت: عدالت مقوله اي است كه شرع، عقل و سنت بر آن تاكيد دارد.
وي افزود: اگرچه در حوزه عدالت بايد از حوزه عدالت وصفي به عدالت لمسي و حسي برسد.
ادياني در ادامه گفت: مجلس و دولت بايد ترتيبي اتخاذ كنند كه مردم به اين باور دست يابند كه عدالت در عرصه تئوري و نظر يا عدالت وصفي به عرصه عمل و عينيت رسيده و به عدالت لمسي يا حسي دست يابند.
وي در ادامه گفت: هيچ انسان سليم النفسي عدالت را ترك نمي كند.
به گفته منتخب مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار در مجلس هشتم عدالت علاوه بر اينكه امري وصفي است اما بايد در حوزه عمل عينيت يابد يعني عدالت لمسي يا عدالت حسي را مردم تجربه كنند.
وي تاكيد كرد: مسير عدالت خواهي بايد براي هميشه در جامعه رعايت شود.
ادياني يادآور شد: عدم تحقق مصاديق عدالت در عرصه هاي مختلف مردم ما را رنج مي دهد.
وي بر توزيع امكانات در بين تمامي اقشار مردم با رعايت عدالت تاكيد كرد.
منتخب مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار در مجلس هشتم خطاب به رقباي انتخاباتي خود گفت: رقابت تمام و رفاقت آغاز شده است. بايد از تمام ظرفيتها و توانمنديهاي خود استفاده كرده تا به نتيجه مطلوب دست يابيم.
وي در پايان افزود: هم اكنون بايد در راستاي تامين منافع كشور، مصالح استان و حوزه انتخابيه تلاش كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.